Prezentacje maturalne

Pracę maturalne czyli tzw. prezentacje maturalne, pomagam pisać od 8lat, nigdy nie zdarzyło się, żeby ktoś nie zdał matury z powodu tego jak miał napisaną pracę maturalną. 

Cena kompletnej prezentacji maturalnej jest zawsze stała, nie ma promocji lecz tekst na wysokiej jakości, uczciwość a praca zawiera:
- stronę tytułową
- ramowy plan wypowiedzi
- praca (wstęp, rozwinięcie, zakończenie)
- bibliografia (pełne tytuły książek, numery isbn, wydawnictwa etc.)
- jedną poprawkę

Cena pracy może zwiększyć się jedynie gdy do pracy dodana ma być również prezentacja multimedialna w formacie umożliwiającym wyświetlanie i prezentacje w slajdach. Podnosi to zdecydowanie efekt jaki robi praca na członkach komisji. Cena prezentacji multimedialnej to 50zł więcej.

Prezentacja multimedialna zawiera:
- tematycznie dopasowane grafiki
- podkład muzyczny
- wstawki tekstowe z treści pracy
- animacje.

Cena pracy nie ulega zmianie bez względu na  trudność tematu czy też obszerność treści. Po jej napisaniu mogę również pomóc Ci ją zdać, poprzez opracowanie potencjalnych pytań jakie zadać może komisja. Gratis jest jedna poprawka danej treści.

Każda praca napisana jest od zera. Przekazuje ją w formie załącznika do maila lub osobiście w miarę możliwości. Koszt pracy maturalnej płatny jest przelewem z góry. Istnieje również możliwość płacenia przy odbiorze a także przesyłania pracy w części wraz z postępem jej pisania.


Napisałem pracę maturalne m.in na poniższe tematy:

1. Blog – nowe wcielenie dziennika. Zanalizuj i scharakteryzuj cechy gatunkowe i język tej formy wypowiedzi.
2. Bohaterowie cierpiący w literaturze. Omów zagadnienie, odwołując się do wybranych utworów z różnych epok.
3. Człowiek wobec zła - przedstaw jego różne postawy, odwołując się do wybranych utworów.
4. Doświadczenie Holocaustu. Omów temat, analizując celowo wybrane przykłady literackie.
5. Dramaty Szekspira a ich filmowe adaptacje.
6. Literackie portrety kobiet. Omów ich typu i funkcję na wybranych przykładach.
7. Portret Żyda w literaturze Polskiej. Omów różnorodne ujęcia postaci w wybranych utworach.
8. Satyra polityczna w środkach masowego przekazu.
9. Zachowania ludzi w sytuacjach ekstremalnych. Rozważ problem dokonując analizy porównawczej wybranych dzieł literatury XX wieku.
10. Samobójcy w literaturze. Omów funkcjonowanie tego motywu w wybranych dziełach literackich.
11.  Archetypy zła w powieściach S. Kinga.
12. Przedstaw i omów różnorodne wizerunki uwodzicielek.
13. Klasyczne baśnie i ich wersje filmowe.
14. Powieści odzwierciedleniem czasu, w którym powstały.
15. Twórcza i destrukcyjna siła miłości w życiu czlowieka.
16. Polski rock. Analiza tekstów piosenek.
17. Współczesne nazewnictwo klubów, pubów, restauracji.
18. Od kodeksu etyki lekarskiej do praktyki.
19. Zmienność atrybutów kobiecości na przestrzeni wieków.
20. Rozdwojenie osobowości jako temat literacki i filmowy.

... i wiele innych.


Mogę również podać kontakt do osób które korzystały z moich usług aby potwierdziły moją uczciwość.

Zapraszam.

33 komentarze:

  1. Polecam tego człowieka. Bardzo dobrze pisze i jest osobą dokładną, uczciwą i sympatyczną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisał mi pracę o motywie cierpienia. Bardzo na wysokim poziomie i w kilka dni. Nauczyciel nie miał większych zastrzeżeń. Polecam, tem chłopak potrafi pisać i jest uczciwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie polecam, o nic sie nie martwilem, zlecilem napisanie pracy a po paru dniach mialem juz gotowa i jestem bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszono mnie aby zostawiła swoją opinię tutaj. Napisano mi prace o motywie szaleństwa i jestem bardzo zadowolona, wszystko uczciwie, sprawnie, ładnie i na prawdę oryginalnie, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam, nie ma się czego obawiać, chłopak uczciwy i pisze rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie dostalam napisana mi prace. Jestem bardzo zadowolona. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko tak jak powinno być, tak jak umawiane było przed pisaniem, polecam do praca bardzo ładna, polonistka nie miała zastrzeżeń. Odebrałem ją osobiście, uścisnęliśmy sobie dłonie, pełen profesjonalizm!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie polecam!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś kto napisał powyższy komentarz nie korzystał z moich usług i zrobił to z tylko jemu znanej złośliwości.

    [autor]

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, jestem bardzo zadowolona, napisano mi ciekawą pracę, spodobała się mojej polonistce, zawiera lektury jakie chciałam, wszystko na czas i w miłej atmosferze. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam wszystkim! Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybko, uczciwie i na świetnym poziomie, szczerze polecam każdemu kto nie ma czasu pisać samemu.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie polecam, gość się bawi w "kopiuj wklej", prace nie realizują tematu, z błędami ortograficznymi. piszę z doświadczenia, nie warte takiej sumy pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie warto ufać temu człowiekowi jeżeli chodzi o pisanie prac maturalnych. Bierze takie pieniądze, a oddaje beznadziejną pracą, brak odniesienia do tematu, brak własnego wkładu i człowiek zostaje z niczym przed egzaminem maturalnym. Zapłacił tyle kasy, a i tak musi robić sam wszystko od nowa. ŻAŁOSNE. Jak już się bierze za coś kasę to trzeba to robić dokładnie i żeby klient był zadowolony, a nie tylko tak żeby coś było napisane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszny komentarz. Jakby na to nie patrzeć próbowałeś oszukać komisję egzaminacyjną. I sam czujesz się oszukany? To tak jakby złodziej miał pretensje, że go okradli :-)

      Usuń
  15. Nie rozumiem komentarzy negatywnych, widać konkurencja nie śpi ale nie jest w stanie nic innego zrobić jak tylko oczerniać i niestety ale kłamać, bo osoba ta jest w pełni uczciwa i nigdy nie pozwoliła by sobie na kopiuj/wklej... nie ta liga. Błędy ortograficzne? Po prostu nie możliwe. Osoba ta napisała mi kilka różnych prac i maturalną, zawsze uczciwie i elegancko, treści napisanych przez niego nie znajdzie się w internecie.. polecam serdecznie każdemu kto ceni jakość i uczciwość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdemu bez wyjątku, udzielam darmowych poprawek prac maturalnych bowiem w nich dobre jest to co za takie uzna nauczyciel a nie to co obiektywnie jest poprawnie napisane, wówczas poprawiam co tylko zechce klient więc nie ma możliwości, iż klient dostaje źle napisaną pracę. Zarzut błędów ortograficznych dowodzi bezmyślności konkurencji bo w dobie worda nawet dyslektyk pisze poprawnie choć nie mam problemów z dysleksją. Każda praca napisana jest indywidualnie i od podstaw, gdybym pisał kopiuj/wklej nikt by mnie nie polecał a na brak zleceń nie narzekam. Celowo nie usunąłem negatywnych komentarzy bo ludzie jakim wykonywał różne wzory prac są zadowoleni i w przyszłości do mnie wrócą jeśli będą potrzebowali, gdyż jestem osobą uczciwą i nie ośmieszał bym się oszukując maturzystów. Dziękuje za pozytywne komentarze i pozdrawiam konkurencję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam wszystkim, chłopak pisze uczciwie i na super poziomie, pomógł mi nie jeden raz. Pozdrawiam. A

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra praca, napisana w szybkim tempie, wszystko bez problemu uzgodnione, nie mam żadnych zastrzeżeń. Polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spokojnie można zaufać tej osobie, w domu mam już pracę na maturę w maju więc sporo czasu aby się jej nauczyć. Nie jestem osobom leniwą ale mam wiele zajęć i nie lubię języka polskiego,więc zdecydowałam się na to aby napisano mi pracę. Nie uważam, że to coś złego bo tylko ode mnie zależy to jak ją zdam. Poproszono mnie o pozostawienie tutaj opinii więc to robię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie polecam i dziękuje za pracę.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  21. Listopada a ja już mam prezentację:) Dzięki i polecam wszystkim niezdecydowanym. Iwonqa

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zadowolonym klientem tego pana. Wszystko elegancko i zgodnie z ustaleniami. Praca maturalna napisana bardzo ładnie i co najważniejsze przystępnym prostym jak dla mnie językiem. Polecam wszystkim z okolic Goleniowa i nie tylko! Michał

    OdpowiedzUsuń
  23. Serdecznie polecam, nie mam żadnych zastrzeżeń. Uczciwie, profesjonalnie i bardzo sympatycznie a do tego nie ważne czy jest się ze Szczecina czy z Poznania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie polecam, brak jakichkolwiek zastrzeżeń. Świetny kontakt, wszystko przeprowadzone w profesjonalny sposób. Praca maturalna rzeczowa, nikt nie powinien mieć problemów z przyswojeniem przygotowanej prezentacji. Osoba godna zaufania, pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak najbardziej życzliwa i uczciwa osoba. Praca napisana w szybkim tempie i bez jakichkolwiek problemów. Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam bardzo miła osoba. Godna zaufania bardzo pomocna no i prezentacja napisana w zawrotnym czasie, treściwa, czytelna i łatwa do przyswojenia.
    Pozdrawiam i jeszcze raz polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Polecam, maturka zdana na 100%.
    Praca napisana idealnie, nic dodać , nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam bardzo !!! matura zdana na 100% szybka odpowiedź , rewelacyjna współpraca!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Prezentacja maturalna szybko i świetnie napisana, bardzo sympatyczny człowiek. Polecam wszystkim! Ewelina z Goleniowa

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy pasuje tu słowo uczciwy? Szczególnie do klientów tego pana. Zresztą funkcja, którą pan pełni chyba nie pasuje do tej "działalności gospodarczej".

    OdpowiedzUsuń
  31. Konkurencja widać nie śpi (Komentarz powyżej) podobny pojawił się na forum gazeta, ludzie będziecie mieli taki fach "w ręku" i w głowie, to nie będziecie musieli już wypisywać bzdur.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu