Zasady pisania prac

Pisząc każdą pracę, kieruje się kilkoma podstawowymi zasadami i dzięki temu pomogłem wielu ludziom zdobyć wykształcenie. O to zasady pisania pracy:

1. Dyskrecja i anonimowość


Zlecając mi napisanie pracy, bez względu na to czego ona dotyczy i na jakim poziomie edukacji jest, nie musisz się obawiać, że ktoś się o tym dowie - nie dowiedzą się ani Twoi znajomi ani nauczyciele. Nie muszę również wiedzieć kim jesteś ani z jakich powodów zlecasz mi napisanie pracy - możesz mieć pewność dyskrecji a nawet anonimowości jeśli Ci na tym zależy. Należność za pracę uiszcza się poprzez przelew na konto a całość korespondencji poprzez GG lub e-mail. Nie oznacza to jednak, że mam coś do ukrycia - jeśli mieszkasz w moich stronach, możemy się spotkać.

2. Oryginalność


Każda napisana przeze mnie praca jest w 100% oryginalna, co oznacza, iż wykonywana jest indywidualnie, nie poprzez popularne w Internecie gotowce. Zlecając napisanie pracy mi, możesz mieć więc pewność, iż nikt nie ma i mieć nie będzie, identycznej pracy co Ty. Prac napisanych przeze mnie nie znajdziesz w Internecie.

3. Uczciwość

Nigdy nie oszukałem nikogo z osób które zleciły mi napisanie pracy. Tak może powiedzieć każdy - to prawda... ale odpowiadam wtedy, że skoro powierzasz mi swoje wykształcenie ufasz, iż to co dla Ciebie napiszę będzie miało sens i nie jest napisane na zasadzie kopiuj / wklej, to jak możesz bać się o pieniądze? Skoro już decydujesz się zapłacić komuś za napisanie pracy i ponosisz z racji tego jakieś koszty, to zaufaj mi, zajmij się swoimi sprawami, oszczędź sobie nerwów bo praca jest w dobrych rękach.

4. Cała Polska

Nie ważne skąd jesteś i jak daleko masz do mnie, kieruje swoją pomoc do ludzi z całej Polski i tak jest od lat. W dobie Internetu, nie ma granic a kontakt jest szybki i łatwy - do maila po telefon. Odległość może budzić wątpliwości co do uczciwości ale skontaktuj się ze mną a się przekonasz.

3 komentarze:

  1. Polecam gościa. 100 % profesjonalizmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o kontakt ze mną : dorotagrossman@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosztuje napisanie przez Ciebie
    pracy?

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu